S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

kontaktovať nás môžete na mail: info@naucneknihy.sk


Úvod » Marketing, manažment » Marketing vo vydavateľstve


        

Marketing vo vydavateľstve

Jacek Włodarczyk

na sklade

 


Číslo produktu: NKSF3140
Vydavateľ: Sofa
Rok vydania: 2002
Počet strán: 149
Väzba: viazaná
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kód: 9788089033140
naša cena:
5,15 €
Strážny pes:
Strážny pes

do košíka:
  ks  

O knihe

Vypracovanie a voľba vhodnej koncepcie marketingovej kompozície má dôležitý význam predovšetkým s ohľadom na priamu súvislosť tejto koncepcie s finančnými nákladmi a so získavaním plánovaných výsledkov. Práca vo vydavateľstve je procesom stáleho prispôsobovania sa. Predkladaná publikácia sa komplexne zaoberá marketingom vo vydavateľstve, pričom sa zameriava najmä na výrobok, obal, cenu, distribúciu a propagáciu. 

Najpredávanejšie

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NGJlMjRhMT
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: