Všetko o nákupe
Na našom webe nakúpite jednoducho a rýchlo v pohodlí a odkiaľkoľvek. Registrácia na e-shope nie je povinná, ale pre vracajúceho sa zákazníka je výhodná. Registrovaní užívatelia si v zákazníckej sekcii vedia prezrieť históriu svojich objednávok, upraviť údaje a využívať výhody registrácie. Pre vybavenie objednávky vyžadujeme len nevyhnutné osobné údaje.
Jednotlivé tituly máme prehľadne rozdelené v kategóriách, kde si môžete prezrieť všetky knihy z oblastí, ktoré vás zaujímajú. Ak hľadáte konkrétnu knihu či autora jednoducho len zadáte do nášho vyhľadávača názov či meno. Pre rýchly prehľad sú novinky, zlacnené tituly a najpredávanejšie knihy zaradené do samostatných kategórií.

Spôsoby dodania a poplatky za doručenie
Vaše objednávky zasielame nasledovnými spôsobmi:
Slovenská pošta - umožňuje doručenie viacerými spôsobmi. Objednávku si môžete nechať doručiť priamo na adresu, na ktorúkoľvek Vami vybranú poštu alebo do BalíkoBoxov Slovenskej pošty umiestnených po celom Slovensku. Štandarné dodanie takejto zásielky trvá 3-5 dní. Ak by ste chceli rýchlejšiu prepravu, môžete využiť službu doručenia Expres kuriérom Slovenskej pošty, doručenie zásielky je štandarne v nasledujúci pracovný deň od jej expedovania.
Prepravná spoločnosť DPD - umožňuje doručenie zásielky dvoma spôsobmi. Zásielku si môžete nechať doručiť priamo na adresu alebo do DPD PickUp-ov. DPD PickUp-y sú vybrané odberné miesta alebo AlzaBoxy zazmluvnené spoločnosťou DPD a sú rozmiestnené po celom Slovensku. O dátume doručenia Vašej zásielky budete informovaní vopred mailom. V prípade, že nebudete na adrese v deň doručenia, viete si zásielku presmerovať, a to zmenou dátumu, adresy, či doručenia do niektorého z PickUp-ov. Doručenie zásielky kuriérmi DPD je štandardne nasledujúdi pracovný deň po jej expedovaní.
Služba DEPO - jednoduchá služba preberania zásielok z vybraného výdajného miesta, ktoré si sami zvolíte, a ktoré Vám najviac vyhovuje. Výdajných miest DEPO je po celom Slovensku viac ako 600. Akonáhle zásielka dorazí do výdajného miesta, budete o tom informovaní sms-správou a mailom, kde nájdete 6-miestny kód, na základe ktorého si zásielku prevezmete. Na jej vyzdvihnutie máte až 7 kalenádrnych dní.
Výdajné miesto Packeta - je doručenie zásielky do vybraného výdajného miesta alebo Z-Box-u a predstavuje ideálny spôsob v prípade, že nechcete čakať na kuriéra. Packeta ponúka rýchle, jednoduché a spoľahlivé doručenie s veľkým výberom výdajných miest po celom Slovensku, v ktorých môžete zaplatiť aj na dobierku. Zásielky sú štandardne doručované v nasledujúci pracovný deň od ich expedovania a o ich doručení na výdajné miesto budete upozornení notifikáciou do SMS-správy, mailu alebo mobilnej aplikácie. V tejto notifikácii bude uvedené heslo, na základe ktorého Vám bude zásielka vydaná.


Spôsoby platby
Na výber ponúkame nasledovné možnosti platby:
Dobierkou - za svoju objednávku zaplatíte pri prevzatí zásielky kuriérovi alebo v odbernom mieste. Tento spôsob platby je spoplatnený sumou 1,- €
Predfatkúrou - na základe objednávky Vám po jej potvrdení a preverení dostupnosti objednaných produktov bude zaslaná na Vami zadaný mail predfaktúra s potrebnými platobnými údajmi. Splatnosť takejto predfaktúry je 7 kalendárnych dní. O prijatí úhrady Vás budeme informovať prostredníctvom mailu. Objednávku vyexpedujeme po zaplatení sumy a pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet. V prípade, že úhradu neobdržíme, bude objednávka automaticky stornovaná. Tento spôsob platby je bez poplatku.
Kartou online - za objednávku zaplatíte online prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GoPay kartou Visa, Visa electron, Maestro, MasterCard, MasterdCard electronic. Tento typ platby je rýchly a jednoduchý. Platba je pripísaná obratom a Vaša objednávka sa následne expeduje. Tento spôsob platby je bez poplatku.
Bankovým prevodom - v ponuke spôsobu platby pri vytváraní objednávky si stačí vybrať banku, prostredníctvom ktorej chcete zaplatiť a zabezpečený systém GoPay Vás presmeruje na Váš internet banking, kde platbu potvrdíte. Tento spôsob platby je bez poplatku.
Dokumenty na stiahnutie:
Reklamačný protokol
→ k reklamačnému protokolu je potrebné priložiť doklad o nákupe alebo jeho kópiu a nepoškodený reklamovaný tovar
→ reklamovaný tovar za zasiela na adresu Erudite, s.r.o., Na Pasekách 25, 83106 Bratislava
→ reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku, v tomto prípade zásielka nebude prevzatá